Sayfalar

12 Haziran 2012 Salı

EUZU'NUN SIRRI:

(EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞEYTANİRRACİM)
İnsan Euzü okumakla 5 şekilde fayda görür.
1)Din ve hidayet üzere sabit olur.
2)Şeytanın şerrinden kötülüğünden aldatmasından ve vesveseden kurtulur. Selamet bulur.
3)En sağlam kal'aya girer.
4)Peygamberler sıddıklar şehidler ve salihlerle bulunur.
5)Gökleri ve yeri yaratan ALLAH'ın yardım ve ihsanına kavuşur.

HADİSLERDE:
Bir kimse günde bir defa euzü okumakla ü Teala'ya sığınsa ü Teala o kimseyi o gün korur.

Euzü okuyarak günah kapılarını kapayınız. Besmele okuyarak taat kapılarını açınız.
BUYRULMAKTADIR.

BAZI KİTAPLARDA ŞU ŞEKİLDE YAZAR:
Araf Suresi 17inci ayette bildirildiği gibi:
"Şeytan ü Teala'ya sen beni rahmetinden kovdun uzaklaştırdın. Ben insanlar için senin doğru yolun olan İslam dini yoluna oturup önlerinden gelip öldükten sonra dirilmek ve haşrolmak gibi ahirete ait işlerde onları şüpheye düşürürüm. Arkalarından gelip onları dünyaya düşkün ederim. Sağ taraflarından gelip taatlerine ucb ve riya karıştırırım. Sol taraflarından gelip kalblerine günah lezzetini veririm." dediği zaman.
ALLAHÜ TEALA: "İzzet ve Celalime yemin ederim ki ben onlara Euzü ile emrederim. Onlar bana sığındıklarında ben onları sağ taraflarından hidayetle sol taraflarından inayetle arkalarından ismetle önlerinden nusretle korurum. Senin vesvesenin onlara zararı ve tesiri olmaz. Ey melun" DEDİ.



BAZI KİTAPLARDA:
İblis mümini saptırmak için her gün üçyüz altmış asker gönderir. O mümin 'a sığınınca o müminin kalbine üçyüz altmış defa nazar eder. Her nazarında şeytanın askerlerinden birini helak eder.

Euzü okumakla Kul 'a sığınmış olur. Bu sayede başta şeytan ve askerleri olmak üzere tüm kötülüklerden muhafaza olunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için önemlidir.